In tegenstelling tot vorige week had ’t Onderdak eindelijk de knop van de airco gevonden.
Heerlijk temperatuurtje van een graadje of 20, met een lekker stukje salami en pepperoni van Ome Ton – PA3DXH om het natrium weer een beetje aan te vullen… ![]()

In tegenstelling tot vorige week had ’t Onderdak eindelijk de knop van de airco gevonden.
Heerlijk temperatuurtje van een graadje of 20, met een lekker stukje salami en pepperoni van Ome Ton – PA3DXH om het natrium weer een beetje aan te vullen… ![]()
